Huisregels

 

 

ALGEMENE AFSPRAKEN 

 

Incheck- en uitchecktijden:

Wij hanteren een online check-in methode, wat betekent dat gasten volledig autonoom kunnen inchecken. Op de dag van aankomst ontvangen zij een link via e-mail of WhatsApp, die vanaf 15:00 uur geactiveerd wordt. 
Gasten die eerder willen inchecken, dienen contact op te nemen met het hotel. 

Uitchecken is uiterlijk om 11:00 uur. Voor elke uur vertraging bij het uitchecken wordt een tarief van €20 in rekening gebracht. 

 

Identificatie en registratie:

Gasten ontvangen een mail een dag voor aankomst, waarin zij worden doorgestuurd naar een online check-in formulier dat verplicht moet worden ingevuld. Zonder ingevuld formulier ontvangt men geen toegangslink tot het hotel. Hierin is de volledige registratie van alle gasten verplicht.

 

Naleving van wetten en voorschriften:

Gasten dienen zich te houden aan alle lokale wetten en voorschriften.

 

Eigendommen 

Het is verboden eigendommen van het hotel mee te nemen buiten het gebouw. Bij het moedwillig beschadigen van eigendommen van het hotel wordt men aansprakelijk gesteld voor de reparatie- en/of vernieuwingskosten.

 

Gasten

Het is verboden met meer personen op de kamer te verblijven dan het gereserveerde aantal personen.  Bij constatering zal er een boete van €100 per persoon aangerekend worden.

 

Rookverbod/ anti drugsbeleid 

 

Op het terrein en in de gebouwen is het verkopen, bezitten en gebruiken van drugs streng verboden. Oneigenlijk verkopen, gebruiken of bezitten van lachgas valt hier ook onder. Roken is niet toegestaan in de gebouwen en dus ook niet op de kamers. Bij vaststelling van het overtreden van een van bovengenoemde zaken, rekent het hotel een geldboete van € 250 aan en zal/zullen de persoon/personen meteen gevraagd worden om te vertrekken.

 

Aansprakelijkheid 

 

Het is de klant/ haar deelnemers hierbij o.m. verboden om de ter beschikking gestelde ruimtes aan te wenden voor bijeenkomsten welke betrekking hebben op extreme ideologieën en of strekkingen, en of welke rechtstreeks of onrechtstreeks een negatieve impact zouden kunnen hebben op het normale hotelgebeuren, of de rust van de overige hotelgasten zou kunnen verstoren

 

Het Hotel kan in ieder geval nooit, op geen enkele wijze aansprakelijk worden gehouden ingeval van diefstal van of schade aan goederen/ objecten/ etc. die door de Klant of diens deelnemers in het hotel worden bewaard.

 

Brandpreventie en veiligheidsprocedures

 

Nooduitgangen moeten altijd vrij blijven van obstructies en aanduidingen van hun locatie zichtbaar gelaten worden voor iedereen die de functie bijwoont. Daar waar expliciet vermeld, moeten brand- en nooddeuren steeds gesloten blijven. Niets mag bevestigd worden aan de panieksluitingen, noch mogen materialen vooraf achter de deuren geplaatst worden

 

Het is verboden ontvlambare, explosieve of gevaarlijke vloeistoffen of producten binnen te brengen in het hotel, alsook om aanpassingen te maken aan bestaande installaties, materialen, meubels of uitrusting daarvan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de hoteldirectie. Indien zulke aanpassingen nodig blijken te zijn dan moet dit schriftelijk en tenminste 21 dagen voor het plaatsvinden van de functie aangevraagd worden aan de hoteldirectie

 

Materiaal/ uitrusting 

 

De klant dient uiterlijk op het einde van zijn verblijf al zijn materialen en uitrusting te verwijderen uit het hotel. Het Hotel zal niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor materiaal/ uitrusting dat niet tijdig werd weggehaald.

 

Schoonmaakdienst:

Bij het invullen van het online check-in formulier hebben gasten de gelegenheid om hun persoonlijke voorkeuren aan te geven. Onze dagelijkse schoonmaakservice biedt meerdere opties, waaronder het vervangen van handdoeken die op de grond liggen, het opruimen en netjes maken van de kamer. Gasten hebben ook de keuze om enkel verse handdoeken klaar te laten leggen, mochten ze verlangen naar een lichtere ingreep. Daarnaast is er de mogelijkheid om de kamer volledig onbetreden te laten. Voor gasten die een langer verblijf plannen, worden de lakens eens in de twee weken vervangen, zodat we altijd streven naar het hoogste niveau van comfort en tevredenheid tijdens uw verblijf. Mochten er specifieke wensen of behoeften zijn, staan wij altijd tot uw beschikking om hierover te overleggen. Uw comfort is onze prioriteit.

 

Netheid

 

Elke Hotelgast verbindt zich ertoe zich milieuvriendelijk te gedragen tijdens zijn verblijf in het hotel. Daarmee wordt bedoeld dat de hotelgast al het afval dient te deponeren in de daartoe voorziene en duidelijk aangeduide afvalbakken. De afsluitingen, planten, bloemen en perken dienen gerespecteerd te worden.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hygiënische voorzieningen 

 

Het is verboden voorwerpen in de toiletten te werpen. Maandverbanden, luiers, luierdoekjes e.a. dienen in de sanitaire vuilnisbakken gedeponeerd te worden.

 

Het is ten strengste verboden te roken in de toiletten en toiletruimtes. Ook de elektronische sigaret is verboden in deze ruimtes.

 

Het is verboden om personen van lichte zeden binnen te brengen aan het hotel. Elke vorm van prostitutie is verboden en zal de verwijdering van de persoon alsook van de hotelgast tot gevolg hebben.

 

Huisdieren

Hoewel we van huisdieren houden, zijn deze helaas niet toegestaan in ons hotel.

 

Gebruik van voorzieningen:

We vragen onze gasten met respect om te gaan met keukenapparatuur, andere apparaten. Eventuele defecten dienen gemeld te worden. Voor schade aan apparatuur zijn wij genoodzaakt kosten door te berekenen aan de gast.

 

 

Parking

Het is verboden de wagen te parkeren vooraan het gebouw. 
Echter, het is wel toegestaan om de auto tijdelijk vooraan te plaatsen voor het uitladen van spullen. Na het uitladen dient de wagen onmiddellijk verplaatst te worden. 

Wij vragen vriendelijk uw medewerking en begrip voor deze regeling, zodat de doorstroming en toegankelijkheid van de parkeerfaciliteiten voor alle gasten gewaarborgd blijven.

 

Het is verboden de wagen te wassen of werken van enigerlei uit te voeren in de parkings.

 

City Housing Genk is niet aansprakelijk voor ongevallen die zich voordoen op de parkeerterreinen, evenals voor diefstal, en alle mogelijke schadegevallen, van welke aard deze ook moge zijn.

 

Bovendien verzoeken wij vriendelijk dat de parking netjes wordt achtergelaten. Het is ten strengste verboden hinder te veroorzaken op de parking in welke vorm dan ook, waaronder geluidshinder, het achterlaten van afval, verspreiding van geuren, en dergelijke. Wij waarderen uw medewerking bij het handhaven van een ordelijke en aangename omgeving voor alle gasten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In het belang van de Hotelgasten en om veiligheidsreden zijn volgende niet-limitatief opgesomde handelingen ten strengste verboden:

 

• Luidruchtige muziekinstallaties binnen te brengen in het hotel.

• Vuurwerk, wapens, messen en/of ander explosief materiaal in het hotel binnen te brengen of te verhandelen.

• Voorwerpen te ontvreemden of te beschadigen die eigendom zijn van het hotel, van het personeel van het  hotel of van andere hotelgasten

• Hotelgasten lastig te vallen en/of personeelsleden van het hotel te beletten hun job uit te oefenen of lastig te vallen, alsook agressie te uiten naar andere Hotelgasten en/of het personeel.

• Vandalisme van welke aard ook te plegen of zich schuldig te maken aan bendevorming op de terreinen.

• De Hotelgast dient respect te hebben voor de nachtrust voor iedere aanwezige hotelgast. Dit houdt in dat er vanaf 22u stilte is.

 

Bevoegdheid/ wetgevind

 

Onderhavige overeenkomst wordt uitsluitend beheerst door het Belgische Recht.

 

Ieder geschil aangaande haar geldigheid, interpretatie, uitvoering van de overeenkomst, of facturatie in uitvoering hiervan behoort tot de exclusieve bevoegdheid van de Rechtbanken van het arrondissement Hasselt.